Söndag Eftermiddag......

Jaha då va denna helg över med så fort dom går.
I går så kom min pappa hit och sov kvar tills i dag det tyckte barnen va kul sen hade nicke disco för sin vänner i går så han va super nöjd med sin kväll.
På fredag fyller ju han 10 år tänk va tiden går fort kommer i håg när han föddes så liten han va.
Min lilla kille blir stor..
Så när han fyller är han hos sin pappa så vi firar honom och min pappa när han kommer hem men våra packet får han på fredag när kommer hem från skolan..
Så  i veckan blir baka och städa.
I dag har jag tvättat 2st stora maskiner med tvätt och vikt i hop det å lagt in det i våra garderober så skönt att ha det gjort sen har jag städat och sonen har städat sin rum med..

Älskar mina barn och min Älskling ni är det bästa som jag har i mitt liv.
TAck för att ni finns i mitt liv..

Bye Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0