Onsdag kväll!

Jaha ja då va det onsdag i dag veckan har gått fort..
I dag hade vi lite sovmorgon innan det va dax att åka och lämna barnen sen till jobbet en stund.
Annars har jag haft ganska mycket jobb denna månad härligt.
I helgen så va nicklas hos sin pappa sen va jag och hämta honom på söndag kväll då mådde han inte så bra hade jätte ont i huvudet men han fick en tablett när vi kom hem så..
Denna vecka har barnen sportlov ..I dag på dagis så har dom grillat korv  det gilla jossan och nicke har badat med fritids och åkt skridskor.
Så i helgen så ska jag och nicklas åka til uppsala på bio det ska bli kul och mysigt..

Ha det gött alla mina goa vänner 

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0