Måndag kväll!

Jaha i dag har man fixat lite på josefines rum men är mycket kvar ändå men det kommer bli kanon bra när det är klart..
I helgen så va sonen i örbyhus hos sin pappa och hans sambo.. Och vi va upp och kolla på knut på bruket och det va rätt som vann skit bra bygge=).. jag å jossan hon tyckte det va jätte kul och fint träffa ganska många vänner där uppe alltid lika kul.=)
Sen träffa jag nickes farmor med det va kul å se henne å prata litegrann nicke skulle få komma upp nån dag det är alltid en lycka för honom..I dag har man varit till jobbet å prata av sig litegrann och det behövdes får se om det blir nån ändring det va inte bara jag som klaga..Sen har jag varit på spinning i dag å det lika härligt jobbigt varje gång..
Kommer inte på något mer å skriva
Nu ska jag dricka lie kaffe.. Bye ByeMina älsklingar dom är mitt allt..Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0