Redan söndag!!

Jaha ja nu har det gått en hel vecka igen nu va det några dar sen jag skrev har inte haft nått att skriva varit helt tom på ord..Det har inte hänt så himla mycket denna vecka mer än att jossan gått på dagis och nicke har varit i skolan  sen träna jag i måndags och i tisdags va jag ner till vc..
Sen har jag jobbat torsdag kväll sen har jag jobbat två nätter med..
Nicke va med sin kompis och han föräldrar på bio i går och det tyckte han va jätte kul.
Jossan har varit sjuk sen i torsdags kväll med feber och vill inte äta men men huvudsaken  är att hon får i sig vätska..I morse när jag kom hem från jobbet kände jag jätte frusen men då visade det sig att jag har feber och ont i kroppen så i morgon blir man hemma med jossan så hon är riktigt frisk innan dagis igen..Men som det är nu är hon ganska pigg men vi får se i morgon..
Återkommer kanske senare.. HA de bra  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0