Söndag kväll!

I dag har man inte gjort så mycket har jobbat 7-18  idag men fick sluta lite tidigare så jag åkte och handla litegrann..Sen har man  plockat med disken i och ur diskmaskinen.
I natt som va fick jossan prova att sova utan blöja och det gick super bra torr hela natten det är alltid en början.
I veckan  så har nicke fått köra fyrhjuling det tyckte han va super skoj, han fick till och med prova köra steffes stora så nu längtar han tills nästa gång.
Blir nog åka både mån,tis om det inte blir för kallt för sen på ons börjar steffe jobba och nicke börjar skolan på tors.
Sen kan jag bli så himla irretterad på folk som tror att man ljuger om sitt barns hälsa men dom får tro va dom vill bryr mig inte huvudsaken jag vet själv hur det är med mina båda barn..Orkar inte hålla på och tjafsa om allt..

Nu blir det lungt och kolla på tv och mysa med mina älsklingar..


Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0