29/1-2009!!!

Jaha då va det torsdag då veckan har gått fort har inte gjort så mycket i veckan har leget med feber sen söndag kväll men nu är man frisk igen..
I måndags så ringde jag dagis  och tala om att josefine skulle vara hemma från dagis för hon va sjuk  hade feber. Sen börja hon klaga på att ha ont i  munnen så vi va ner til vårdcentralen i tisdags och tog halsprov och det visa att hon hade halsfluss så hon fick penicillin.
Och i går morse när jag gick upp för att väcka nicklas så sa jag att han kunde klä på sig och komma ner men sen kände jag på  honom och tog febern och det visa sig att han hade feber, så han fick vara hemma sen börja han klaga på sin hals så ringde vårdcentralen och dom ville att vi skulle vänta tills på fredag, och ta ett halsprov för att det ska visa något men eftersom han hade så ont att han grina så fick han tid som i dag.
Och det provet visade att han okså har halsfluss så nu äter han okså pencillin.För i natt kom han ner å väckte mig för han hade så ont i halsen så han grina så han fick en alvedon å lite vatten och la mig brevid honom tills han somna igen.. Kan inte mina gullungar slippa den där skiten det gör ju så himla ont..

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0