Halloj alla goa vänner!

Jaha ja då va det en ny vecka och det va ett tag sen jag skrev med såg jag men har inte haft nån ork å lust att skriva nått.Har väl inte hänt så mycket på sistonde har jobbat å så har min dotter varit sjuk ganska mycket nu men hoppas på att det har vänt nu så hon får hålla sig frisk, sonen min har hållt sig frisk sen han åkte på halsflussen  i allafall.Förra veckan så åkte jag med min vän amalia på me&i party det va kul å träffa lite folk och sina vänner..
I helgen har det varit lungt har varit sjuk så har inte orkat så mycket.
Sen har nicklas sovit hos sin kompis i helgen det är så skönt att dom går så bra i hop.I dag blir det en lugn dag förutom städ och tvätt i vanlig ordning annars ska jag jobba på tor och lör det ska bli skönt..Nicklas ska åka till sin pappa i helgen veckorna går så fort men det gör helgerna med..
Återkommer nog senare i dag..

Ha det gott alla vänner..
Bye Bye
Älskar min underbara barn dom är mitt allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0